К основному контенту

მეოთხე დღე

გავეცანით მოცემული დღის მიზნებბს. განვიხილეთ შეფასების ხუთი სტრატეგია, ვრცლად ვისაუბრეთ თითოეულ სტრატეგიაზე, ავირჩიეთ ერთი ან ორი  შეფასების მეთოდი შესაბამისი ინსტრუმენტით გავწერეტ შეფასების დროის სახელმძღვანელო, რესურსებში მოვძებნეთ ჩვენი პროექტის სეფასების ფორმები,რომლებიც გადავიტანეთ საქაღალდეში სეფასებები. მივიღეთ დავალება.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

მეორე დღე

შევაჯამეთ წინა დღის მუშაობა.დავსახეთ ახალი სამუშაო დღის მიზნები ,განვიხილეთ იდეები,მოვახდინეთ უკუკავშირი, ჩამოვყალიბდით საპროექტო იდეებზე. შევქმენით ელექტრო პორტფოლიო ღრუბლებში, საქაღალდეები ავტვირთეთ სასწავლო გეგმის შაბლონი, პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა, დაგვევალა სტანდარტებისა და ინდიკატორების მოფიქრება.

მეშვიდე დღე

შევქმენით ბუკლეტები,რომმმლებიც გადავიტანეთ სასწავლო პროექტის დამხმარე საქაღალდეში,ვისაუბრეთ თანამედროვე ტექნოლოგიის განვითარებაზე,ონლაინ ინსტრუმენტებზე და მათ გამოყენებაზე სასწავლო პროცესში. მივიღეთ საშინაო დავალება
მეხუთე დღე გავიხსენეთ წინა დღის სამუშაო გავეცანით ახალი დღის მიზნებს. დავწერეთ პრეზენტაცია ჩეკლისტში, შინაარსობრივი კრიტერიუმებით შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი. ჩვენი პროექტის თემატიკიდან გამომდინარე,ავტვირთეთ გუგლ-ღრუბლებში. ვისაუბრეთ საავტორო უფლებებზე.